Rendelés, elállás, csere
A rendelés menete:
- Keresés, termék kiválasztása
Ha tudod a keresett termék nevét, akkor csak írd be a keresőbe, ha nem akkor válaszd ki a kategória rendszer vagy a szűrők segítségével. - Vásárlás
A termék oldalon tudod a rendelést elindítani. Először a darabszámot kell megadnod, ha egynél többet akarsz rendelni. Javítsd ki az 1-et vagy a gördítővel válaszd ki a megfelelő darabszámot. Maximum annyit tudsz kiválasztani, amennyi a raktáron van.
A „Kosárba rakom” gombra kattintva indítod el a rendelést. - Vásárlás folytatása
Ha még szeretnél választani valamit, azt az előző lépések megismétlésével teheted meg. - Rendelés
Ha befejezted a válogatást, a „Kosár” gombra, majd a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudod folytatni a rendelést. - Bejelentkezés/ Regisztráció
Ha ez az első vásárlásod és szeretnéd, hogy adataidat illetve a vásárlásaidat megőrizze a rendszerünk, akkor érdemes regisztrálnod. Ha nem szeretnéd, akkor jelöld be a „Vásárlás regisztráció nélkül” opciót, és kattints a „Tovább” gombra. - Adatok megadása
Itt tudod megadni illetve módosítani a számlázási és a szállítási adataidat. - Szállítási mód kiválasztása
Jelenleg kérhetsz házhoz szállítást a GLS futárszolgálattal, vagy átveheted személyesen az általad választott GLS csomagautomatából. - Fizetési mód kiválasztása
Házhoz szállítás esetén fizethetsz előre utalással, bankkártyával vagy átvételkor a futárnak utánvéttel. Csomagautomatás szállítás esetén előreutalással, bankkártyával a webshopban illetve a csomagautomatánál is, ha utánvétes fizetési módot választottál. - Rendelés összesítése
Áttekintheted a rendelésedet és az ÁSZF elfogadása után a „Megrendelem” gombra kattintva tudod elküldeni a rendelésedet. - A rendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk, és minden további állapotváltozásokról is.
A csomagod elkészültéről a GLS-től is kapsz e-mailben értesítést, amiben megadják a csomagszámot és a kézbesítés várható idejét. A megadott elérhetőségeken a kiszállítástmegelőzően módosítani tudod a kiszállítás időpontját és helyét is, ha időközben változott az átvételi körülményed.
Elállás:
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát a termék átvételétől számított 14 napig gyakorolhatja.
Az elállási jog csak a természetes személyeket illeti meg, cégeket nem. Vagyis, ha cég nevében adtad le a rendelésed, akkor nem küldheted vissza a terméket.
A csomagban küldünk egy visszaküldési adatlapot, ezt kitöltsd ki és a termékkel együtt becsomagolva juttasd vissza a webshop címére.
Az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit az ÁSZF-ben olvashatod. Kattints ide!
A termék cseréje:
A csomag átvételétől számított 30 napig van lehetőséged a termék cseréjének kérésére.
A csomagban küldünk egy adatlapot, amit kitöltés után a termékkel együtt kell visszaküldened. Itt fel tudod tüntetni, hogy milyen terméket kérsz csereként.
Csak új, nem használt, sérülés mentes, eredeti csomagolásban lévő terméket tudunk visszavenni, az eredeti címkékkel együtt.
Azoknál a termékeknél, ahol az elállási jog nem gyakorolható, azoknál a csere sem lehetséges. Részletes leírást itt találsz!
A csomagot a Geotrek világjárók boltja webshopjának ügyfélszolgálatára (9083 Écs, Kossuth u. 61.) kell visszaküldeni, ennek költsége a vevőt terheli.